Ännu en tävling...

Det  verkar som att många bloggar fyller år nu i dessa tider. Det är kanske ofta på våren man känner sig motiverad till att påbörja nya saker, som att starta en blogg. Någonting nytt och roligt kan behövas efter flera månader med mörker och kyla... (Bara jag som startade min blogg under vintern...?) Den här gången är det Min bok och jag´s  tur. Bloggen fyller ett år och det firas som hos de flesta med en tävling. Grattis från mig förresten! Eve har kommit på en riktigt kul idé, tycker jag. Tävlingen går ut på att tipsa om böcker, och för att få extra-lotter ska man skicka in bilder inspirerade av böckerna. Jag tycker det är roligare med tävlingar där man ska göra någonting än när det bara är att skriva "jag är med!". Tävla ni med HÄR!
 
Alla dessa bloggtävlingar får mig att börja fundera på hur Bokhyllans ettårsdag ska firas. Tur att det är ett tag till dess... 
 

Kommentera här: