Lite tankar om Ethan Wate...

Ni vet Ethan Wate, huvudpersonen i Beautiful creatures. Han har en karta över sängen i sitt rum där han dragit streck mellan platser från böcker han ska resa till så snart har kommer bort från Gatlin. Det vore kul om man kunde göra något liknande. Mitt rum är så tråkigt att jag skulle vilja göra något personligt i det som kunde pigga upp lite. Fast det kommer antagligen inte bli av...
 
Iallafall så hade jag tänkt sno Ethans idé. Inte med kartan, men jag ska börja med en lista där jag skriver om platser från böcker (kanske även filmer) jag vill åka till. Varje tisdag ska jag lägga upp ett inlägg om min resa i böckernas värld, med start nästa vecka. Ska bli både spännande och lärorikt tycker jag! Vad tror ni, kommer det bli bra?
 
 
 
Här är han, Ethan Wate (från filmen) i egen hög person!
 

Kommentera här: