Visste ni att...

...jag har haft väldigt tur med tävlingar den senaste tiden. Bara sen februari har jag vunnit fem stycken!
...jag gråter väldigt ofta till sorgliga delar i böcker
...jag har varit i Edinburgh och sett bland annat caféet JK Rowling satt på när hon skrev första Harry Potter-boken, skolan/slottet som var hennes inspiration till Hogwarts och en kyrkogård där det sägs att hon letat efter namn till sin bok på gravstenarna (till exempel Moody, Thomas Ridell, McGonagall...)
...den bästa boken jag läste förra året (och en av de bästa böckerna någonsin) var Jellicoe Road
...jag har samma namn som Harry Potters uggla
...förutom att läsa spelar jag cello på fritiden
...jag önskar att jag hade fler läsare
...jag älskar min trollstav på pottermore (som ni kan se härunder)
 
 
 

Kommentarer:

1 Rebecka:

Jag vill också ha fler läsare! Ska vi hjälpa varandra? Jag följer dig på Bloglovin och du följer mig.
PS. Jag följer dig redan och har gjort det i några dagar, vill bara få fler följare... ;)

Svar: Klart jag kan! :D
Bokhyllan.blo.gg

Kommentera här: