Månadsrapport: April 2013

Så var även april slut... Det känns att sommaren är nära nu, och sommar=läsning! Dock har jag inte läst så mycket den här månaden. Lästiden har blivit utkonkurerad av annat som skola, bokbloggar och cello. Igår kväll fick jag lite smått panik över hur få böcker jag hade läst under april och därför sträckläste jag klart över 100 sidor av Genom dina ögon ;) Nu känner jag faktiskt att jag är påväg tillbaka, det finns ju så många böcker man vill läsa här i världen!
 
Lästa böcker:
Pandemonium av Lauren Oliver
En sekund i taget av Sofia Nordin
Genom dina ögon av Stephenie Meyer
Antal böcker: 3
Sidor: 1186
Omläsningar: 0
Tegelstenar (över 500 sidor): 1
Påbörjade serier: 0
Avslutade serier: 0
Fristående böcker: 2
 
Månadens största överraskning var att En sekund i taget inte var så dålig som jag hade trott. Månadens vändning var Genom dina ögon som blev riktigt bra i slutet efter en halvtrist start. Nästa månad ska jag läsa minst 5 böcker. Punkt slut!
 
 

Kommentarer:

1 Ella:

Läste också Pandemonium den här månaden :D

Kommentera här: