Nytt i hyllan

Jag hade tänkt uppdatera lite om två nya böcker som flyttat in i min bokhylla. Den första kom för några dagar sedan och är ett förhands-ex av en bok jag ska få läsa. Boken är Stjäla the show av Emmy Abrahamson som kommer ut den sjätte maj, alltså fortsättningen på The only väg is upp.. Problemet är bara att jag måste (för att det ska vara någon idé att få förhandsläsa, alltså) få tag på och seriens första del först och läsa ut båda inom tre dagar. Tveksamt om jag klarar det... 
 
 
Den andra boken är första delen i serien The world of voodoo, nämligen Skuggan av Petrus Dahlin och Lars Johansson. Jag vann boken i en tävling och har verkligen stora förväntningar. Är det någon av er som har läst den? Vad tyckte ni?
 
Skuggan

Kommentarer:

1 Rebecka:

Har hört lite mindre bra saker om Only väg is upp, men hoppas att du tycker den och Skuggan (som jag inte läst) är bra!

Kommentera här: