Mina youtube-favoriter book edition

En sak ni nog inte vet om mig är att jag spenderar alldeled för mycket tid på youtube. Där finns så många kloka, roliga, smarta och kreativa människor att man stundtals fastnar i timmar. Där finns också milajardtals bokrelaterade klipp, och eftersom det här är en bokblogg passar såna alldeles utmärkt här, visst? Några av dem tänkte jag dela med mig av nu, förutsatt att ni inte är som jag och redan sett alla...
 
Den här är både sorglig (när man tänker på alla man gillat som dött) och rolig, men en gigantisk SPOILERVARNING för er som inte sett eller läst de fyra första säsongerna av Game of thrones. 
 
Harry Potter in 99 seconds har jag redan visat, dock för mer än ett år sedan. Hur löser jag det, jo genom att istället ta Lord of the Rings in 99 seconds som är precis lika bra!
 
Också Draw my life - Harry Potter visade jag den där gången för länge sedan, så nu får ni ser Gollums liv istället (TIPS kolla Harry Potter-klippet ändå, finns på samma kanal och är något bättre)
 
Sista för idag får bli det här. Så sorgligt klippt och så fint gjort. Som jag sa, på youtube finns så många duktiga människor...

Kommentera här: