Top Ten Favorite TV Shows Of All Time

Okej, jag ska faktiskt börja med att förklara mig. Egentligen gillar jag inte när folk förklarar sig, varför de inte är aktiva, att de inte har tid eller inte har inspiration. "Skriv när du känner för det" tänker jag oftast. Ändå vill jag förklara mig idag. För första gången någonsin tar skolan faktiskt min kreativitet från bloggen. Jag har alltid tänkt att det är någonting man bara säger, "det är så mycket i skolan just nu", men sedan jag började trean räcker min skrivlust inte till. När jag har lust att skriva måste jag lägga den lusten på skolarbeten, för det finns alltid någonting jag borde göra, istället för att blogga. Därför bloggar jag sällan nu. Så vet ni.
 
Jag har tänkt ett tag att jag vill skriva ett inlägg om riktigt bra TV-serier, så när jag såg vad veckans lista var kändes det perfekt. Veckans Top Ten Tuesday är tidernas bästa TV-serier - en lista jag har längtat efter att få sammanställa. Här kommer den:
 
10. Glee
 
Bildresultat för glee
 
9. Molanders
 
Bildresultat för molanders
 
8. Orange is the New Black
 
Bildresultat för orange is the new black
 
7. Merlin
 
Bildresultat för merlin
 
6. Once Upon a Time
 
Bildresultat för once upon a time
 
5. The Carrie Diaries
 
Bildresultat för the carrie diaries
 
4. The Get Down
 
Bildresultat för the get down
 
3. Freaks and Geeks
 
Bildresultat för freaks and geeks
 
2. Downton Abbey
 
Bildresultat för downton abbey
 
1. Game of Thrones
 
Bildresultat för game of thrones

Kommentarer:

1 Elvira:

Gillar inte heller när folk ursäktar sig, tänker liksom också att en skriver väll när en vill. Gör det ändå själv ... usch vad tråkigt att skolan suger musten ur dig, verkligen! Förstår dig, och tycker att du inte ska ta någon stress (även om jag ju obvi gärna läser inlägg ...) men genast skriva då det känns rätt! :)

Tack för supermånga bra tips! Freaks & Geeks <3

Svar: Tack vad snällt du skriver <3
bokhyllan.blo.gg

Kommentera här: