TÄVLING!! (Första gången någonsin i bloggens historia, måste vara rekord)

Min blogg fyllde två för 4 dagar sedan, jag fyllde sjutton år för 21 dagar sedan och Cirkeln hade premiär för 2 dagar sedan. Det hade jag tänkt fira med bloggen första tävling - NÅGONSIN!
 
Jag har nämligen fått möjlighet att lotta ut den nusläppta pocketutgåvan av Cirkeln. Tävlingsreglerna är enkla: Kommentera inlägget om du är med. Jag kommer lotta vinnarna den 28 februari. Det finns inget krav på att tipsa om min lilla tävling på sin blogg, facebook, insta eller gud vet vad. Däremot vore det kul om någon gjorde det ändå - desto fler som är med och tävlar desto roligare!
 
Första pris: Cirkeln-pocket + urfin Nyckeln-tygkasse (alla behöver en tygkasse)
Andra pris: Cirkeln-pocket
 
Lycka till nu allihop! (Vill ingen vara med gråter jag)
TÄVLINGEN AVSLUTAD
 

Kommentarer:

1 Anna G:

Hej! Jag vill gärna vara med:)
Vänliga hälsningar, Anna

Kommentera här: